niedziela, 8 grudnia 2013

Owerlok OM-5580

Mój kolejny zakup nowego sprzętu :) Mam już na stanie owerlok 5 nitkowy ma dużo bardzo fajnych funkcji :) Ten owerlok 4 nitkowy jest tylko do ściegów zakończeniowych, fantastycznie nadaj się dla osoby która zaczyna dopiero naukę na owerloku. Podaje link gdzie zakupiłam sprzęt krawiecki :) http://allegro.pl/owerlok-maszyna-do-szycia-overlock-os-led-okazja-i3736893799.html

http://www.youtube.com/watch?v=MrqHC2CNjVI
http://www.youtube.com/watch?v=ORWnIPHv5d0


Podoba mi się funkcja na obszycie rękawa, owerlok  Merrylock MERRYLOCK 689 nie ma tego zastosowania. Z zakupu jestem zadowolona, na pewno będę korzystać z jednej i z drugiej maszyny :)
Drugą maszynę Coverlock Merrylock 689 - 2,3,4,5-nitkowy zakupiłam w Kielcach http://www.babas.pl/pl/coverlock-merrylock-689.html#nclid=eb3ec1c870258833f4b7ff591edcb35b Polecam zakup w/w punkcje, obsługa bardzo miła, można też zamówić maszynę przez internet. 



11 komentarzy:

  1. witaj, czy masz jeszcze ten overlock? jak się sprawuje? nie ma problemów z ustawieniem naprężenia nici i nawlekaniem ich? na allegro można go kupić w kuszącej cenie, ale czy jest tego warty?
    pozdrawiam
    Kasia W.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, przepraszam, że tak późno odpisuje. Tak, korzystam z tego overloca. Naprężenie nici zależy od dobrego włożenia w tarcze, nawlekanie nici to prościzna. Sprawdzałam na allegro, już nie mam tego overloca. Bardziej jestem zadowolona z droższego overloca, lepszy jest splot, dużo ma fajniejszych funkcji. Ja kupiłam Merrylock MERRYLOCK 689 na raty, nie odczułam tej dużej kwoty. Jestem bardzo zadowolona z zakupu tańszego i droższego overloca.
    Koleżanka z pracy kupiła overloca w sklepie LIDL, zapłaciła za nie go 500,00 zł. Jest bardzo zadowolona z zakupu, nie żałuje wydanych pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupilam owerlok OM5580 i juz bardzo tego żałuję. Dzialal sprawnie dopóki nie złamała mi sie igla. Kupilam drogie dobrej firmy igly i niestety maszyna oszalala, przepuszcza, nie tworzy sciegu. Próbowałam wszystkiego. Juz nie wiem co robic. Pozostal mi chyba tylko profesjonalny serwis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, mam małe pytanie odnośnie igły. Gdzie ją Pani kupiła???? Nie mogę nigdzie znaleźć takiej. Ona ma no końcu takie wypustki w miejscu mocowania, jak kupiłam niby ten model to okazało się że są gładkie. Kupiłam już trzy zestawy i żadna nie pasuje. Bardzo proszę o pomoc. Z góry dziękuję i pozdrawiam Malwina

      Usuń
  4. Miałam taki problem. Nici muszę dobrze być przeciągnięte przez tarcze na samej górze. Ja nie zauważyłam, że nici nie były dobrze przeciągnięte między tarczami i wtedy zaczęło się szaleństwo. Ściegi mi nie wychodziły i oczywiście igły też połamałam. Nie wolno też ciągnąc mocno nitki która jest przewleczona przez igłę, ponieważ minimalnie przechyla się igła w jedną stronę (krzywi) i w trakcie szycia nie równo przechodzi obok płytki i dochodzi do złamania. Zawsze przy nowym szyciu ustawiam overlok od nowa, ponieważ są różnej grubości materiały i wtedy nie wychodzi nam taki ścieg jaki byśmy chciały. Postaraj się na razie sama dojść jaka jest przyczyna, a to dlatego, że jak oddasz do serwisu to oni ustawią i oddadzą sprawny sprzęt, ale nie poinformują Cię jak można sobie poradzić gdy znów nitki i igła będą szyły po swojemu. Nie wiem czy Ci pomogłam, jak coś czekam informacje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Pani Kasiu, mam pytanie odnośnie owerloka om-5580. Nie mogę kupić odpowiednich igieł czy ma może Pani jakieś namiary odnośnie zakupu? Mile widziany zakup drogą internetową:) Z góry dziękuję i pozdrawiam Malwina

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam. Igły do owerlok OM5580 były w zestawie, złamałam tylko kilka, nie dokupywałam jeszcze igieł do owerloka. Nauczyłam się już dobrze obsługiwać owerlok OM5580, nie łamię już igieł. Ja nie żałuje zakupu, kupiłam przez Allegro za śmiesznie pieniądze. I służy mi do dziś, a często go używam. Sporadycznie wyjmuje do prac krawieckich Coverlock Merrylock 689 - jest bardziej skomplikowany. Moja propozycja jest taka, żeby wziąć ułamaną igłę do sklepu pasmanteryjnego i dopasować górę igły, jakie ma ścięcia albo krzyżyk. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam
    Poszukuję instrukcji obsługi do tej maszyny. Może cos,ktoś gdzieś posiada.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam,
    Instrukcję papierową ma, poszukam na płytach CD, może mam zrobiony skan w PDF :)
    Proszę podać maila na moją skrzynkę kaziutek13@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam, :)))))mam pytanie czy opłaca się kupić markowe używki w cenie ok 600 zł mianowicie husqvarna 910 huskylock i TOYOTA model 3404D, a jesli tak, to czy którąś z tych dwóch mogłaby mi Pani polecić? Bardzo prosze o pomoc:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzień dobry. Jaki system igieł jest w tym owerloku?

    OdpowiedzUsuń