sobota, 23 lutego 2013

Placek guma



Podaje składniki na szybkie ciasto:
4 duże jaja
250 g cukru
500 g mąki
2 łyżeczki proszku do pieczenia
200 g twarogu
400 ml kefir
100 ml oleju
2 łyżki dżemu truskawkowego
zapach arakowy

Jajka z cukrem ubiłam na puch, Następnie dodałam twaróg i go dobrze wymieszałam z jajkami. Wlałam kefir, olej, zapach oraz dżem truskawkowy. Wymieszałam składniki i dodałam do mich przesianą mąkę z proszkiem do pieczenia. Piekarnik nastawiłam na 200 C po jakimś czasie zmniejszę do 180 C, czas pieczenia w moim piekarniku na pewno będzie godzina. Po godzinie wije wykałaczkę „do szaszłyków” szaszłyków sprawdzę czy ciasto jest upieczone (wykałaczka musi być sucha po wyjęciu z ciasta, wtedy wiadomo, że ciasto jest w 100% upieczone).

Udekorować można: cukrem pudrem, lukrem królewskim, polewą czekoladową.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz